سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 63219
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 96/8/17 ساعت 10:20 ص توسط faza


اهمیت مبلمان اداری و تأثیر آن بر محیط و کارایی کارکنان بر هیچ کس پوشیده نیست. انتخاب مبلمان برای هر محیط اداری به روحیات و سلیقه کارفرمایان بستگی دارد. هر فردی که برای اولین بار وارد یک محیط و فضای اداری می‌شود، با دیدن محیط برداشت‌هایی از فضا می‌کند و تصویری از آنجا در ذهنش شکل می‌گیرد که اگر این فرد یکی از مشتریان شما باشد، ممکن است در تصمیم‌گیری نهایی برای ادامه همکاریش تأثیرگذار باشد.

نگاه شما به محیط کار و فضایی که در بدو ورود به جای یک میز قدیمی و از مد افتاده منشی یا یک کانتر به شما خوش آمد می‌گوید متفاوت خواهد بود. این محیط در همان ابتدا این توانایی دارد که تأثیر مثبت در شما ایجاد کند و شاید ایجاد این حس خوب به سادگی و با هر چیز امکان پذیر نباشد. اما با تمهیدات و کمی هوشمندانه عمل کردن خواهید توانست نظر مشتریان و مراجعه کنندگان خود را جلب کنید و شاید در میان آنها افرادی باشند که همین تأثیرگذاری مثبت فضای شما روی آنها سودهای مالی خوبی را نصیبتان کند.

ویژگی‌های مبلمان اداری مدرن کدام است؟ 

مبلمان اداری مدرن دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی است که آن را کاملاً از نوع مبلمان اداری کلاسیکمتمایز می‌کند. در مبلمان مدرن بیشتر از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود. ایده‌ها و سبک‌ها در این نوع مبلمان نو و گیرا هستند و در برخی مواقع بیننده را به تفکر وادار می‌کنند. رنگ‌ها در این مبلمان از سرزندگی خاصی برخوردارند  که حتماً بر اساس روان شناسی رنگ‌ها و تأثیرگذاری آنها انتخاب می‌شوند.

شاید دیگر استفاده از چوب در مبلمان کلاسیک با حسی که در بیننده ایجاد می‌کند در فضای مدرن امروز پاسخ گوی نیاز ما نباشد و مبلمان مدرن با استفاده از فلزهایی براق توانسته است گام بلندی در ایجاد تغییرات در فضای دکوراسیون داخلی محیط‌ها و فضاهای اداری بردارد.

 

مبلمان اداری مدرن و البته سبک مدرن از سادگی پیروی می‌کند و خلوتی و شلوغ و پلوغ نبودن محیط از دیگر خصوصیات آن است. این سبک می‌تواند با کمترین عناصر بیشترین تأثیر را در بیننده ایجاد کند.

طرف داران مبلمان اداری و سبک مدرن بیشتر افراد جوانند که طالب ایجاد تغییرات اساسی در محیط اطراف خود هستند. شاید مدیرانی که سن و سالی از آنها گذشته است خیلی راغب نباشند که در محیط آنها از رنگ سبز استفاده شود و میزهای پرطمطراق مدیریت کلاسیک بیشتر به مذاق آنها خوش بیاید.

اگر شما صاحب کسب و کاری باشید که قرار باشد خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهید و قول مدرن و جدید بودن خدمات خود را به مشتریانتان داده باشید، اما محیط اداری شما این مدرن بودن را به آنها القا نکند، شاید آنها هرگز به شما اعتماد نکنند یا باید زحمت زیادی بکشید تا بتوانید به آنها اطمینان خاطر لازم را ببخشید.

مبلمان‌های اداری مدرن اغلب سبک هستند و در زمان جابه‌جایی کار شما را به شدت ساده می‌کنند. همچنین، کارکنان در یک فضای مدرن حس به روز بودن دارند و سعی خواهند کرد به طور ناخودآگاه مطابق فضایی که در آن قرار دارند رفتار کنند.

 

از ویژگی‌های دیگر مبلمان اداری مدرن می‌توان به حس پویایی که در آن وجود دارد اشاره کرد و همین حس باعث می‌شود افرادی که در این محیط قرار می‌گیرند دیرتر دچار خستگی و خمودگی شوند و انرژی بیشتری برای کار داشته باشند.

 

شرکت مبلمان اداری فضاگویا سال‌ها است که در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری مدرن و کلاسیک فعالیت می‌کند و با تجربه‌ای که در این حوزه دارد و پروژه‌های بزرگی که به اتمام رسانده است با چشمان خود ناظر تأثیرات مثبت مبلمان اداری مدرن بر فعالیت سفارش دهندگان خود و رضایت آنها از این نوع مبلمان بوده است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ