سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 63179
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 97/1/28 ساعت 3:38 ع توسط faza


با مبلمان اداری فضا گویا به استقبال موفقیت بروید

محیط اداری دکوراسیون مناسب فضای خود را می طلبد درست مثل فضای مسکونی و یا هر کار دیگری که فضای خاصی را شامل می شود . با در نظر گرفتن ساعات زیادی که کارمندان آن مجموعه در آن مشغول به کار هستند، مبلمان اداری استاندارد باید زیبا و چشم نواز باشد که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است اما قیمت مبلمان اداری در کنار موارد دیگر نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است . بسیاری از شرکت ها با مشکل کمبود فضای کافی و زیاد بودن نیروی کار مواجه هستند . خلاقیت و نوآوری در طراحی دکوراسیون محیط اداری و شرکت ها در استفاده مناسب از فضا، اولین قدم را تشکیل می دهد. چرا که دقت و توجه صحیح به انتخاب مبلمان اداری می تواند به کارآمدی فضا بسیار کمک کند .

با پارتیشن های اداری، محیط های شناور بسازید

پارتیشن اداری همانگونه که از نام آن پیداست، خود یکی از انواع جداکننده های موقتی و کاذب اداری است که به راحتی می توان در کمترین زمان ممکن محیط اداری خود را باب میل خود طراحی کنید و به منظور نظم بخشیدن، بهینه سازی،زیبا سازی و ایجاد فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی جهت فراهم کردن محیطی امن و آرام و جهت دوری از صدا و نیز دیگر عوامل بر هم زننده تمرکز کارکنان و بهبود بازدهی آنان مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، نوع کاربری، ارتفاع، متریال، ترکیب بندی رنگ و ملزومات آن می تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری می باشد . ضمن آنکه این محصولات با توجه به انواع پاتیشن اداری که به پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره با متریال مختلفی مانند پارتیشن های اداری شیشه ای، آلومینیومی و ام دی اف تقسیم می شود این محصولات قابل نصب و اجرا به صورت مستقل بدون آسیب رساندن به فضای اصلی و جابجایی آن و در صورت لزوم، اصلاح متراژ می باشد .

میز اداری، راحتی و کارایی را به کارمندان هدیه میدهد

میز اداری همچون دیگر لوازم ضروری برای تمامی ادارات و سازمان ها و نهاد ها و ارگان ها به شمار می رود . اما برخی از مدیران در انتخاب میز اداری برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می کنند و گاهی انتخاب میز برای آن ها به سختی انجام می شود . اما بسیاری از مدیران در انتخاب میز اداری برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می کنند و گاهی انتخاب میز برای آن ها به سختی انجام می شود . به ویژه اگر شرکت از بخش های متنوع و متفاوتی تشکیل شده باشد . تصور غلطی که وجود دارد این است که با وجود کارگاه های متعدد طراحی و ساخت میزهای اداری، سفارش کار و تهیه میزهای اداری بسیار آسان می باشد، در صورتی این کار کاملا علمی است و نیاز به مشاور و تخصص دارد . انتخاب صحیح میز اداری برای کارکنان در بهره وری و بازده کاری آن ها تاثیر مستقیم دارد . میزهای اداری فضا گویا شامل میز مدیریت، میز کارمندی، میز منشی، میز کنفرانس، میز پذیرش، میز کارگروهی، میز پذیرایی است . در هنگام خرید انواع میز اداری باید به رنگ، سایز و اندازه، طرح و زیبایی، استحکام و دوام میز اداری و قیمت میز اداری توجه داشته باشید .

شرکت مبلمان اداری فضا گویا پیشرو در طراحی و ساخت مبلمان اداری با رعایت اصول ارگونومی انواع میز اداری، پارتیشن اداری، میز منشی، میز کنفرانس، کتابخانه، کانتر و... را تولید و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کرده است.

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ