سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 63227
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 96/2/10 ساعت 12:59 ع توسط faza


میز اداری مدرن، میز مدیریت و کنفرانس، میز کارمندی، میز منشی همه می توانند از نوع استاندارد و از فروشگاه های معتبر تهیه شوند اما شما می توانید میز اداری دست دوم، میز مدیریت ام دی اف دست دوم و به طور کلی مبلمان اداری دست دوم تهیه کنید اما نمی توانید انتظار کارایی مبلمان اداری نو را از آنها داشته باشید و ممکن است در مدت کوتاهی قابلیت های خود را از دست بدهند.

قیمت مبلمان اداری با توجه به استانداردها، طرح، رنگ، جنس و کارایی متفاوت است. شرکت فضا گویا با توجه به سلایق مشتریان و محیط های کار انواع مختلفی از مبلمان اداری مانند میز اداری، پارتیشن، کتابخانه،  فایل، کانتر و ... را با توجه به استانداردهای روز طراحی با بهترین قیمت به بازار عرضه کرده است.

قیمت میز اداری با توجه به ابعاد مورد نظر و جنس متفاوت بوده و  در مدل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مبلمان اداری مدرن

این روزها برای شرکت ها بیشتر مبلمان مدرن در نظر گرفته می شود. مبلمان اداری مدرن کارایی کارمندان را بیشتر و مبلمان اداری قدیمی باعث تنبلی کارمندان می شود. مبلمان نقش مهمی در افزایش پتانسیل بهره وری مجموعه دارد. میز مدرن یکی از لوازمی است که ظاهری متفاوت و مدرن به فضای کار می دهد که یک صندلی مدرن و راحت هم آنرا همراهی می کند.

 

شرکت فضا گویا با استفاده از تخصص و علم روز دنیا به تولید انواع مبلمان اداری مدرن، مبلمان اداری کلاسیک در طرح ها و رنگ های مختلف نموده و بهترین کیفیت مبلمان اداری و میز کارمندی را با مناسب ترین  قیمت در نظر گرفته است.



  



نوشته شده در تاریخ 96/2/2 ساعت 4:43 ع توسط faza


امروزه پارتیشن هابه‌عنوان یکی از ابزار پرکاربرد مبلمان اداری برای تفکیک فضا در شرکت‌ها، تعریف حریمی خصوصی برای کارکنان، شناخته می‌شوند. پارتیشن‌ها بهترین وسیله برای بهینه‌سازی فضا و استتار نمودن مشکلات معماری و قناسی های دیوار به‌حساب می‌آیند.

پارتیشن‌ اداری دارای انواع مختلفی هستند، پارتیشن‌های تک جداره و دوجداره از شاخص‌ترین این پارتیشن‌ها به‌حساب می‌آیند که با توجه به نیاز، نوع کار و محوطه آن، از سوی مشتری انتخاب می‌گردند. پارتیشن‌های اداری دوجداره در مقایسه با پارتیشن‌های اداری تک جداره از محاسن بیشتری برخوردار هستند. این دسته از پارتیشن‌ها ضمن تفکیک فضا، زیبایی چشم‌نوازی را در محیط به ارمغان خواهند آورد. قیمت پارتیشن اداری باتوجه به متراژ، جنس و رنگ متفاوت می باشد.

شرکت فضا گویا یکی از بهترین تولیدکنندگان مبلمان اداری به‌حساب می‌آید که مشتری مداری مهم‌ترین هدف این مجموعه است. مشتریان گرامی می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درزمینه خرید محصولات و نحوه سفارش با شماره تلفن: 89387-021، 88729717-021 و 88713040-0211 تماس حاصل فرمایند.



  



نوشته شده در تاریخ 96/2/2 ساعت 4:36 ع توسط faza


شرکت فضا گویا تولید کننده بهترین مبلمان اداری شامل میز اداری میز مدیریتی، میز کارمندی، میز منشی، میز کار گروهی، میز کنفرانس، میز پذیرش، میز پذیرایی (میز کنفرانس با پذیرایی، میز کنفرانس بدون پذیرایی، میز کنفرانس با طراحی خاص)، پارتیشن اداری، کتابخانه، فایل اداری، کانتر، دیوار کوب و ... به بازار عرضه شده اند. با توجه به تاثیر مبلمان اداری در روند کاری کارمندان، راحتی و جنس مبلمان اداری از  شاخصه‌های اصلی خرید مبلمان اداری به شمار می‌رود.

میز مدیریت

میز مدیریت از اولین و اصلی ترین قسمت های هر اتاق مدیریت می باشد در تهیه میز مدیریت توجه به اندازه میز مدیریتی، رنگ میز مدیریتی، طرح و فرم میز مدیریت، ارتفاع میز مدیریت، زیبایی میز مدیریت بسیار حائز اهمیت است بعد از در نظر گرفتن جنس، و راحتی و استاندارد بودن آن باید به قیمت میز مدیریت و قیمت میزهای اداری توجه کرد. هر مبلمان اداری هرچقدر هم که زیبا باشد تا زمانی که راحتی و  استانداردهای لازم را دارا نباشد هیچ ارزشی نخواهد داشت.

میز مدیریت بیشترین نقش را در معرفی وی به سایرین خواهد داشت؛ از همین رو انتخاب یک میز متناسب با شأن مدیر، امری بسیار مهم تلقی می‌شود

شرکت فضا گویا با استفاده از تیمی مجرب و کار آزموده سعی بر طراحی و تولید میزهای مدیریت، منحصر به فرد و زیبا دارد که در طراحی و ساخت آن ها از استاندارهای جهانی طراحی میزهای اداری استفاده شده است. شرکت فضا گویا یکی از بهترین تولیدکنندگان مبلمان اداری به‌حساب می‌آید که مشتری مداری مهم‌ترین هدف این مجموعه است. مشتریان گرامی می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر درزمینه خرید محصولات و نحوه سفارش با شماره تلفن: 89387-021، 88729717-021 و 88713040-0211 تماس حاصل فرمایند.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ