سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 63173
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 96/4/19 ساعت 4:49 ع توسط faza


صندلی اداری یک از اجزای مبلمان اداری است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. باتوجه به اینکه کارمندان به خصوص کسانی که با رایانه کار می کنند نیاز به استراحت دارند به همین دلیل برای استراحت تکیه کاملی به صندلی می زنند در این حالت پشتی صندلی باید به سمت عقب برود برای صندلی هایی که دارای پشت سری (Headrest) نیستند بهترین زاویه 110 درجه است که کمترین بار را به کمر وارد می کند. در صورتی که صندلی دارای پشت سری بود این زاویه میتواند بیشتر نیز باشد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه انتخاب صندلی اداری می توانید مقاله  صندلی اداری استاندارد باید چگونه باشد؟ مطالعه کرده و قبل از خرید صندلی اداری به نکات مهمی توجه کنید 

 

شرکت تولید مبلمان اداری فضا گویا پیشرو در ساخت انواع میز اداری، میز مدیریت، میز کارمندی، میز کنفرانس و انواع پارتیشن های اداری و کابینت همواره در راستای کارایی و آرامش کارمندان به طراحی مبلمان اداری پرداخته است.






نوشته شده در تاریخ 96/4/7 ساعت 5:16 ع توسط faza


محیط اداری نیز مانند هر فضای مسکونی یا کاری دیگری نیازمند دکوراسیون مناسب آن محیط است. با در نظر گرفتن ساعات زیادی که کارمندان در این محیط مشغول به کار هستند، مبلمان اداری استاندارد، زیبا و چشم نواز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اولین قدم در طراحی دکوراسیون محیط اداری و شرکت ها خلاقیت و نوآوری در استفاده مناسب از فضاست. بسیاری از شرکت ها هستند که دارای فضای کم و افراد زیادی برای کار هستند دقت و توجه صحیح به انتخاب مبلمان اداری می تواند به کارآمدی فضا بسیار کمک کند.

 میز مدیریتی، صندلی اداری، کتابخانه و فایلینگ اداری، پارتیشن های اداری از مهمترین اجزای هر شرکت و دفتر کاری است که مدیران موفق باید برای کارایی و موفقیت هرچه بیشتر در کار خود به آن توجه داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه قرارگیری مبلمان اداری مقاله مبلمان اداری و قرار گیری آن در فضای اداری که از طرف شرکت فضاگویا تهیه شده مطالعه نمایید

 

شرکت مبلمان اداری فضا گویا پیشرو در طراحی و ساخت مبلمان اداری با رعایت اصول ارگونومی  انواع میز اداری، پارتیشن اداری، میز منشی، میز کنفرانس، کتابخانه، کانتر و... را تولید و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کرده است.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ