سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 63178
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 95/6/30 ساعت 12:32 ع توسط faza


طراحی داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا مِی کند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنسیت و رنگ پوشش سطوح کف، سقف و دیوارها ، نور پردازی، مبلـمان اداری مدرن و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر طراحی داخلی بر آرامش مجموعه هنجارهای عصبی ، راندمان در فضاهای اداری ، اثر بخشی در فضاهای تجاری بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد. زیبایی، طراحی مدرن و لحاظ استانداردهای عملکردی تاثیر عمده ای بر بازدهی فضاهای اداری دارند. 

 

طراحان شرکت معماری فضا گویا همیشه کار خود را با آنالیز کردن دقیق فضا شروع می کنند ، مواردی مانند اندازه پارتیشن اداری،شکل و کاربری فضا ، معمولا از همان ابتدایی طراحی مورد توجه  قرار می گیرد. طراحان همچنین قبل از انتخاب رنگ ،پارچه و وسایل ،توجه ویژه ای به ویژگی های معماری فضا از قبیل در و پنجره ها  شومینه و گچبری و ... دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میز کنفرانس به وب سایت زیر مراجعه کنید

www.fazagooya.com



  



نوشته شده در تاریخ 95/6/17 ساعت 1:15 ع توسط faza


اتاق مدیریت، همانطور که از نامش پیداست شاید بهتر باشد کمی رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد. به همین خاطر شرکت فضا گویا، برای دسته میزهای مدیریتی خود از یراق آلات برتر استفاده می نماید و معمولا طراحان این شرکت با توجه به بازدید از فضا و دکوراسیون داخلی شرکت ها و مبلمان اداری ، میزهای مدیریتی خاص و متفاوتی طراحی می نمایند.

نکته ای که علاوه بر زیبایی در این نوع میزها اهمیت فراوان دارد، احساس راحتی و عدم خستگی مدیران در طولانی مدت می باشد که باز هم فضا گویا با رعایت اصول ارگونومی این نیاز را برطرف نموده است.


مقایسه میزهای مدیریت کنونی و میزهای گذشته


در گذشته از وسایلی کمتری برای اتاق مدیریت استفاده می شد. کامپیوترهای کوچکتر، وسایل کار کمتر و در نتیجه میزهای مدیریت نیز کوچکتر ساخته می شدند. همچنین متریال های ساخت میز مدیریت تنها در فلز و چوب های خام خلاصه می شد. در حالی که این روزها علاوه بر افزایش وسایل اتاق مدیریت و نیاز به میز بزرگتر، شاهد استفاده از انواع متریال ها از جمله MDF، HDF و ... برای ساخت میز مدیریت هستیم. همچنین استفاده از طرح های مدرن و زیبا نیز از دیگر ویژگی های میزهای مدیریت جدید می باشد. در گذشته میزهای مدیریت با طرح های ساده ساخته می شدند، در حالی که این روزها تنوع طرح و ساختار از جمله مهمترین ویژگی میزهای مدیریت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت میز مدیریتی , میز اداری مدرن و قیمت مبلمان اداری به وبسایت شرکت مبلمان اداری فضای گویا مراجعه کنید

www.fazagooya.com



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ