سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 63175
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 95/12/9 ساعت 2:30 ع توسط faza


ایده های مدرن طراحی یک دفتر روز به روز پیچیده تر می شوند. یقینا در دهه گذشته پارتیشن های اداری در بسیاری از حالات اثبات کرده اند که روشی آسان، مقرون به صرفه و موثر برای دستیابی به طرح دلخواه یا تغییر دکوراسیون ادارات هستند. دلایل زیادی درباره دلایل استقبال زیاد از این ابزار در ادارات وجود دارد. در اینجا تنها به ذکر چند مورد از آنها بسنده می کنیم:

انعطاف پذیری پارتیشن ها

انعطاف پذیری به شکل های مختلفی قابل رویت خواهد بود. انعطاف پذیری می توان شامل استفاده از متریال مختلف در پارتیشن بندی، استفاده از رنگ و طرح های متفاوت در طراحی، قابلیت داکتینگ، جذب صوتی، قابلیت مدولار بودن و یا طرز چیدمان مختلف در محیط اداره باشد.

ایجاد حریم خصوصی بوسیله پارتیشن ها

در بسیاری از دفاتر ترجیح بر قرار دادن میزهایی به دنبال هم و کار در محیطی باز است. فعالیت در محیط باز بسیار خوب است و باعث افزایش حس صمیمیت و همکاری میان افراد می شود اما مشکل عمده این چنین محیط هایی ایجاد سر و صدای زیاد است. اغلب کارکنان قادر به انجام مسئولیت های خود در چنین محیط پر سر و صدایی نیستند و سر و صدا باعث کاهش شدید بهره وری آنها می شود، از این رو کارمندان از کاربرد پارتیشنهای اداری استقبال می کنند زیرا فضای شخصی برایشان ایجاد می کند که موجب می شود آنها بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند.

تنوع پارتیشن های اداری

هنگامی که قصد انتخاب پارتیشن اداری را دارید قطعا سر درگم خواهید شد! انواع متفاوت پارتیشن ها با جنس های  ترکیبی یا طرح های ساده وجود دارند. می توانید حتی پارتیشن هایی در ارتفاع های مختلف با کاربری های متفاوت که فضا و کاربری آن تایین کننده نوع پارتیشن می باشد استفاده نمایید.

مقرون به صرفه بودن پارتیشن اداری

از نظر بصری اولین جایی که بیشترین تاثیر گذاری بر مشتریان را دارد، دیواره های آن مجموعه است زیرا در زاویه دید بوده و بیشترین تماس را با مشتریان دارد. از این رو بسیاری از مدیران ترجیح می دهند هر چند وقت دکوراسیون دفتر را تغییر دهند. تغییر دکوراسیون با بودجه سنگینی همراه است اما با ظهور پارتیشن های اداری و گستردگی طرح و رنگ آنها و نیز قابلیت جابجایی و نصب آسان پارتیشن این مشکل تا حدود زیادی بر طرف شده است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم در می یابیم که هزینه تخریب و ساخت یک دیوار جدید و رنگ زدن آن بسیار بیشتر از هزینه پارتیشن اداریبیشتر می شود. علاوه براین به منظور ایجاد یا تخریب دیوار جدید مدتی باید دفتر بسته شود که از نظر مالی شرایط مطلوبی نیست. از این رو بازهم در می یابیم از نظر زمانی نیز پارتیشن های اداری به صرفه تر هستند.

استحکام پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری ممکن است انعطاف پذیر باشند اما ایستایی و استحکام بالایی دارند تا آنجاکه امروزه از پارتیشن به عنوان دیوار جداکننده نیز استفاده می شود حتی اگر در پارتیشن از متریال شیشه نیز استفاده شود از استقامت و استحکام آن چیزی کم نمی شود.

این ها فقط چند مورد از دلایل استقبال شدید از پارتیشن های اداری در طراحی مدرن دفاتر بوده است و به طور روزانه دلایل زیادی به اینها اضافه می شود.

برای دیدن پارتیشن های اداری در انواع مختلف اعم از تک جداره، دوجداره، تمام شیشه و دوجداره آلومینیومی با کارشناسان فضاگویا با شماره 89387 تماس حاصل نمایید.






نوشته شده در تاریخ 95/12/9 ساعت 2:26 ع توسط faza


همان طور که می دانید بخش زیادی از ساعات افراد در محل کارشان صرف می شود و فضای محل کار می تواند نقش به سزایی در ایده گرفتن و دید گسترده آنها داشته باشد پس مهم است که فضای محل کار امکان تفکر خلاقانه را برای کارمندان فراهم کند. لوازم اداری مدرن و انتخاب آنها هنری است که روی راندمان کاری تاثیر مستقیم می گذارد. تحقیقات حاکی از آن است که حدود 70 درصد کارمندان در سراسر دنیا از کارشان ناراضی هستند که بخشی از این نارضایتی مربوط است به پذیرفتن کارهایی که مایل به انجام آن نیستند و بخشی دیگر مربوط است به محیط کار. برای جذاب تر شدن شرایط کاری می توان به روشهای متعددی متوسل شد که یکی از آنها انتخاب میز اداری مدرن، زیبا و کاربردی است. در فضاهای اداری امروزی، میزهای کار در حصار دیوارها قرار ندارند بلکه فضایی برای فعالیت خلاق،گفتگوی آزاد و همکاری محسوب می شوند. مهم نیست در محل کارتان چه سمتی دارید مهم این است که میزتان با نوع کارتان مطابقت داشته باشد.

فضا گویا به عنوان یکی از مدعیان در تولید میزاداری مدرن با ارائه نمونه کارهای خود در این زمینه، انتخاب را آسان نموده است. علاوه بر اینکه امکان اعزام کارشناسان و طراحان  را به محل ایجاد نموده است که با توجه به بودجه و فضای کار بهترین میز اداری و مناسب ترین قیمت میز اداری متناسب با کاربری و اصول ارگونومی را طراحی نمایند.

یکی از انواع میزهای مدرن که چندی ست در شرکتهای پیشرفته رواج یافته، استفاده از میزهای متناسب با وضعیت ایستاده است، میزهایی که کارمندان به صورت ایستاده به وظایف کاری شان رسیدگی می کنند و صندلی وجود ندارد. تحقیقات نشان داده که نشستن طولانی مدت برای بدن انسان خطرناک است درست به اندازه سیگار کشیدن و می تواند عوارضی مانند بروز زود هنگام بیماریهای قلبی، دیابت و چاقی را در پی داشته باشد. بررسیهای پزشکی حاکی از آن است که حتی افرادی که از وضعیت سلامتی مطلوبی برخوردار هستند باز هم از خطر نشستن طولانی مدت در امان نیستند. ایستاده کار کردن موجب افزایش تمرکز و آگاهی فرد می گردد، عضلات پا منقبض و سنگین نمی شوند و ستون فقرات کمتر تحت فشار است و کار کردن در وضعیت ایستاده کالری بیشتری نسبت به وضعیت نشسته می سوزاند.

بنابراین در انتخاب کاربردی ترین میز اداری و میز مدیریتی که مدرن هم باشد نیاز به مشاوره علمی و تخصصی وجود دارد که کارشناسان فضاگویا این امکان را برای همگان ایجاد کرده اند.






نوشته شده در تاریخ 95/12/9 ساعت 2:21 ع توسط faza


مبلمان اداری باید به‌گونه‌ای انتخاب شوند که از ستون فقرات، کمر و سرشانه‌های مصرف‌کننده به‌خوبی محافظت نمایند. یک صندلی خوب باید قابلیت تحمل اشخاص با وزن‌های مختلف را نیز داشته باشد. قاب اصلی به‌کاربرده شده در نشیمن مبلمان های اداری مدرن ، ازجمله اصلی‌ترین مواردی می‌باشد که در تعیین قیمت و کیفیت صندلی‌ها نقش دارد. چوب، لمینیت، پلاستیک و فلزاتی از قبیل استیل از بارزترین موادی هستند که به‌منظور تهیه مبلمان اداری از آن استفاده می‌شود.

برای خرید یک صندلی اداری  در ابتدا روی آن بنشینید و میزان راحتی سطح نشیمن آن را تست نمایید. از دیگر نکاتی که باید پس از نشستن بر روی صندلی بررسی کنید، پد بالشتک صندلی است! دقت کنید که بالشتک، سطحی کاملاً صاف داشته باشد و در هیچ کجای آن فرورفتگی یا برآمدگی خاصی وجود نداشته باشد. دقت کنید در زمان فشار واردکردن به پد صندلی، قاب مبل حس نشود.

برای رهایی از دردهای ناشی از نشستن زیاد از چه صندلی‌هایی استفاده کنیم؟

استفاده از مبل ارگونومیک

سعی کنید در زمان تهیه مبلمان و صندلی‌های اداری به اصول ارگونومیک توجه فرمایید. استفاده از صندلی‌های ارگونومیک از بدن شما در برابر عادت‌های غلط در نشستن حفاظت خواهد کرد.

دوام مبلمان اداری

در زمان تهیه مبلمان اداری به دوام و جنس کالاها به‌خوبی دقت کنید. آن چیزی که واضح است این است که قطعاً تا چندین سال دیگر تصمیم برای تغییر دکوراسیون محل کار نخواهید داشت. پس سعی کنید اجناس خوب و مقاوم تهیه کنید. قطعاً تهیه مبلمان اداری ارزان نه‌تنها سودی ندارد بلکه مضراتی را با خود به همراه دارد زیرا علاوه بر به خطر افتادن سلامت بدن مصرف‌کنندگان، از دوام کمی برخوردار می‌باشد و شمارا مجبور خواهد ساخت که در مدت‌زمانی کوتاه مجدداً به‌منظور تهیه مبلمان و صندلی اداری اقدام نمایید. درصورتی‌که میز و صندلی‌های ارگونومیک و باکیفیت ضمن حفظ سلامت بدن افراد از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند  قطعاً عمر طولانی‌تری به نسبت مبلمان اداری ارزان‌قیمت خواهند داشت.

  قیمت مبلمان اداری

 به‌منظور خرید اجناس باکیفیت سعی نمایید به کیفیت چرخ‌ها و جنس روکش صندلی توجه بیشتری نمایید. انتخاب روکشی که در فصول گرم سال موجب تعریق کارمندان نشود، از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود.در شرکت فضا گویا بسته به کیفیت و نوع و جنس قیمت مبلمان اداری تعیین میشود بهتر است مدیران در زمان تهیه صندلی‌های اداری، نظر کارمندان را در مورد رنگ و مدل صندلی بپرسند. این کار  علاوه بر احترام گذاشتن به کارمندان، انگیزه و احساس رضایت‌مندی مضاعفی به آنان خواهد بخشید ، با ما در ارتباط باشید








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ