سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 63174
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 95/7/26 ساعت 6:51 ع توسط faza


میز کنفرانس همانطور که از اسم آن مشخص است برای اتاق های کنفرانس، مذاکره و گفتگو استفاده می شود. اتاق کنفرانس یکی از بخش های مهم فضای اداری و شرکت ها محسوب می شود. بنابراین طراحی و دکوراسیون داخلی این بخش اهمیت زیادی دارد.میز کنفرانس  از اصلی ترین تجهیزات برای اتاق های مذاکره است که نحوه طراحی و ساخت آنها تاثیر زیادی بر زیبایی و گیرایی اتاق کنفرانس دارد.برای طراحی و ساخت میز کنفرانس مدرن از رنگ ها و  متریال های مختلفی استفاده می شود و میز کنفرانس را از حالت خشک و بی روح خارج می نماید همچنین طرح های متنوع این میزها، برای مشتریان امکان  انتخاب های گزینشی و منطبق با هدف و سلایقشان را فراهم می کند.
شاید تصور کنید میز کنفرانس باید به صورت یک میز عریض و طویل باشد که بتواند جمعیت زیادی را در خود جای دهد. در حالی که میز کنفرانس قابلیت سایز  بندی دارد و طبق نظر مشتریان می توان آن را به اندازه های مختلف طراحی نمود. استفاده از متریال ساخت نیز بر اساس نظر مشتریان می باشد. اما شرکت فضا گویا با سابقه دو دهه تلاش مستمر، علمی وتخصصی موفق به نوآوری در صنعت چوب و ام دی اف شده است و بهره گیری از میزهای کنفرانس ام دی اف را به لحاظ دوام، شیک و لوکس بودن و تنوع در طرح و رنگ و سایز پیشنهاد می دهد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلمان اداری و میز مدیریتی به به وبسایت شرکت فضا گویامراجعه کنید
www.fazagooya.com


  



نوشته شده در تاریخ 95/7/26 ساعت 6:50 ع توسط faza


پارتیشن بندی بهترین روش برای بالا بردن کاربری و نظم در محیط اداری می باشد. در بسیاری از ادارات از پارتیشن بندی برای ایجاد محیط کار زیبا و مدرن همراه با ایجاد مکانی شخصی و حریم خصوصی کارمندان استفاده می شود. بدون توجه به اینکه از چه نوعی از پارتیشن بندی استفاده می گردد، پارتیشن بندی روشی مناسب برای ساماندهی محیط دفتر و ایجاد اتمسفر کاری مناسب می باشد.امروزه در بازار انواع مختلفی از پارتیشن وجود دارد، برخی از این انواع عبارتند از: پارتیشن بندی شیشه ای، ام دی اف و پارتیشن بندی از کف تا سقف پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره. از پارتیشن بندی برای تقسیم فضای کاری در محیط اداری استفاده می شود. بستگی به معیارهایی مثل طراحی دفتر،بودجه مد نظر، وظیفه پارتیشن و غیره انواع مختلف پارتیشن انتخاب می شوند. شرکت فضاگویا از پیشتازان تولید پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره، با سالها تجربه به دلایل مزایای زیادی که پارتیشن های ام دی اف دارند این نوع از پارتیشن را تایید و توصیه می نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میز اداری و قیمت پارتیشن اداری به وبسایت شرکت فضا گویا مراجعه کنید

www.fazagooya.com



  



نوشته شده در تاریخ 95/7/19 ساعت 5:3 ع توسط faza



طراحی داخلی شرکت بین المللی A+I در نیویورک


این دفتر اداری مربوط به یکی از شرکت های پیشرو چاپ و نشریات در جهان است که به منظور بیزینس در نیویورک طراحی شده است. در واقع سه طبقه ی فوقانی از یک ساختمان 12 طبقه به این شرکت اختصاص داده شده و طی 3 ماه طراحی، محیط ایده آلی و راحتی برای کارکنان فراهم شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، کف محیط بتنی بوده و همنشینی این متریال سرد در کنار متریال گرمی چون چوب روی دیوار ها و پلکان، نوعی تعادل بصری ایجاد کرده و همچنین ظرافت خاصی را به تصویر می کشد. در اتاق های ملاقات نیز از پس زمینه رنگ سفید در فضا استفاده شده، چرا که در ذهنیت کاربران اثرات مثبتی خواهد داشت.


طراحی داخلی دفتر اداری به راحتی منزل


امروزه طراحی دفاتر کاری نسبت به گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده اند و شرکت های بزرگتر پی برده اند که دفتر کار زیبا و البته راحت می تواند بر کارایی پرسنل بیافزاید. این دفتر اداری واقع در توکیو، به گونه ای طراحی شده که فضایی به راحتی یک خانه را برای پرسنل فرآهم نموده است. در این میان می توان به سبک طراحی آن اشاره نمود که از سبک ژاپنی پیروی کرده است و همچنین با تلفیق الگوهای بومی و فناوری های پیشرفته و نوین در طراحی همراه است. نتیجه ی این طراحی منحصر به فرد، فضای کاری دوستانه و اجتماعی است که دارای فضاهای خصوصی و عمومی متعددی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت میز مدیریتی و میز اداری مدرن به وبسایت شرکت فضاگویا مراجعه کنید



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ