سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 63221
کل یادداشتها ها : 87

1 2 >
نوشته شده در تاریخ 96/1/28 ساعت 4:43 ع توسط faza


گروه مبلمان اداری فضاگویا تولید کننده انواع مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک با تکیه بر علوم روز دنیا و تجهیزات و ماشین آلات مدرن به تولید بهترین نوع میزهای اداری که شامل میز مدیریتی، میز کارمندی، میز منشی، میز کار گروهی، میز پذیرش و میز پذیرایی پرداخته است.

برخی مدیران و کارفرمایان با تصور اینکه میز و صندلی اداری ارزان قیمت می تواند همان کارایی محصولات شرکت های معتبر تولیدی مبلمان اداری را داشته باشد اقدام به خرید این محصولات می نمایند در صورتی که تولید مبلمان اداری باید بر اساس دانش، تجربه، تخصص ساخته شود و تنها داشتن تجربه کافی نیست. قیمت مبلمان اداری با توجه به رنگ، طرح و کیفیت و کارایی متفاوت است ولی باید توجه داشت که  کیفیت را به هیچ وجه نباید نادیده گرفت.

عکس میز اداری-شرکت نبلمان اداری فضا گویا

میزهای اداری در فضا گویا شامل دسته های مختلف می باشند که هر مجموعه با توجه به نیاز و کاربری که دارد بتواند بهترین و مناسب ترین میز اداری را انتخاب نماید. فضا گویا در تمامی میزهای خود با رعایت اصول ارگونومی، عدم خستگی کارکنان در نشستن های طولانی مدت را تضمین می نماید و در نتیجه موجب افزایش کارایی پرسنل می شود.

شرکت تولید مبلمان اداری فضا گویا پیشرو در تولید انواع مبلمان اداری با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و توجه به سلامتی و راحتی افراد مشاوران متخصص خود را معرفی کرده تا شما بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.



  



نوشته شده در تاریخ 96/1/27 ساعت 5:4 ع توسط faza


شرکت فضا گویا قصد دارد در این مقاله تعدادی از محصولات خانگی خود  را به طور اختصار برای شما عزیزان شرح دهد با ما  همراه باشید .

عدم دسترسی به مکانی مناسب برای قرار دادن کتاب ها،لوازم منزل و یا لوازم تزئینی مورد علاقه ممکن است برای هر شخصی مشکل ساز شود. امروزه تنوع در ساخت  قفسه دیواری و کمد باعث شده است تا افراد با سلیقه های متفاوت بهتر و راحتر محصولات خانگی  مورد علاقه خود را بیابند. اما از آنجا که هر روزه مدل های جدید قفسه دیواری جایگزین طرح های قدیمی می شوند یافتن و سفارش قفسه دیواری جدید برای کامل تر کردن دکوراسیون داخلی مدرن در منزل امری ضروری تر و نیز مشکل تر شده است.

بخش قابل توجه ای  از ساعات افراد بخصوص بانوان در منزلشان سپری می شود و فضای منزل می تواند نقش به سزایی در ایده گرفتن و دید گسترده آنها داشته باشد پس مهم است که فضای منزل خلاقانه طراحی شده باشد  

آشپزخانه  مهم‌ترین جزء در یک منزل به حساب می‌آید و می‌توان بهترین ایده را در آنجا پیاده سازی کرد ، برای جذاب تر شدن شرایط منزل می توان  از بی پرت و کمد استفاده کرد ، که زیبا  و  کاربردی است.

فضا گویا به عنوان یکی از مدعیان در تولید محصولات خانگی  و انواع کمد و قفسه دیواری  با ارائه نمونه کارهای خود در این زمینه، انتخاب را آسان نموده است. علاوه بر اینکه امکان اعزام کارشناسان و طراحان را به محل ایجاد نموده است که با توجه به بودجه و فضای منزل بهترین ها و مناسب ترین ها را   متناسب با کاربری و اصول ارگونومی شما را طراحی نمایند.






نوشته شده در تاریخ 96/1/27 ساعت 5:3 ع توسط faza


همواره در فضاهای اداری سعی شده است که با بازسازی و طراحی مبلمان اداری، دیوارها به عنوان عضوی متصل به طرح دیده شوند که همخوانی و هارمونی طرح رعایت گردد. بدین منظور روشهای مختلفی پیشنهاد می‌شود که یکی از این روشها نصب دیوارکوب)دیوارپوشام دی اف 8 میلیمتر یا 16 میلیمتر می‌باشد که متشکل از پنل های افقی یا عمودی است و معمولا دارای زیر سازی برای مطمئن شدن در شاقول بودن سطح و گونیا بودن زوایا می باشد. از مزایای دیوارکوب وزن کم، نصب سریع و آسان بر روی انواع سطوح، مقاوم در مقابل رطوبت و حرارت، تنوع در طرح و رنگ و نصب بدون نیاز به عملیات تخریب و بازسازی می‌باشد. ضمن اینکه استفاده از متریال مشابه به دکوراسیون این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که رنگی متناسب با محیط انتخاب کنید. فضا گویا انواع دیوارپوش را به سه نوع دیوارکوب ساده ، دیوار کوب پنلی ودیوار کوب طراحی خاص تقسیم‌بندی کرده است.

در ادامه برخی کاربردهای مختلف دیوار کوب آورده شده است:

·         اگر قصد پوشاندن دیوار اتاقی تو در تو با دیوار کوب را دارید، حتما از سازگاری طرح و رنگ دیوار کوب ها با هم مطمئن شوید. طراحی نباید به گونه ای باشد که وقتی فرد وارد محیط دیگری می شود ناگهان فضا تغییر کند. مخصوصا اگر دو اتاق در ارتباط کامل با هم قرار داشته باشند.

·         تصویر کلی از اداره با تمامی دفاتر باید در ذهن داشته باشید. می بایست الگوهایی مناسب با نوع کار اداره و میزان جدیت آن انتخاب شود. بهتر است برای کف از الگو های طرح چوب، برای دیوارها از تک رنگ های ساده و در صورت وجود تکه فرش یا موکت از طرح هایی مناسب با کف اتاق بهره ببرید.

·         به منظور عمق بخشیدن به اتاق و زیباتر شدن طرح دیوار پوش از آینه استفاده کنید.

·         برای اینکه سقف اتاق بلند تر به نظر برسد بهتر است از نوارهای عمودی و رو به بالا در دیوار ها استفاده شود. برای اینکه سقف بازتر به نظر برسد بهتر است که از رنگ های روشن تر استفاده شود.

·         در اتاق هایی که سقف بلند دارد برای اینکه احساس راحتی بیشتری شود می توان از دیوار کوب تیره استفاده کرد. همچنین استفاده از نوار های افقی گسترده در لبه های بالایی اتاق نیز می توان بسیار موثر باشد.






نوشته شده در تاریخ 96/1/27 ساعت 5:3 ع توسط faza


شرکت فضا گویا قصد دارد در این مقاله از محصولات خود در رابطه با دکوراسیون داخلی برای شما عزیزان شرح دهد و استفاده مفید آن چقدربرای پیشرفت و کلاس کاری شما مفید میتواند باشد ، با ما همراه باشید .

در چند سال اخیر روش کار و کسب درآمد با گذشته کمی مغایر شده است. شاید در گذشته اهمیت دکوراسیون داخلی چندان چشم گیر نبود اما در چند سال اخیر این عرصه با دریچه های جدیدی رو به رو شده است، به طوری که وجود یک دکوراسیون زیبا در فضای کاری تا حدودی تضمین کننده فروش و کسب درآمد در شرکت خواهد شد. میزها، صندلی ها و کتابخانه ها از اصلی ترین مبلمان اداری به حساب می آیند که می توان با یک طراحی خلاقانه حس خوشایند و منحصر به فردی را در فضای کاری طنین انداز نمود. 

در کنار فضای اداری  ، فضای فروشگاهی  هم هست که ملزم به داشتن ویترین فروشگاهی وقفسه فروشگاهی که بدون وجود آن ها، همه چیز در محیط کار به صورت نامنظم و به هم ریخته جلوه می کند؛ به همین علت می توان محصولات فروشگاهی فضا گویا  را یکی از اصلی ترین اشیا جهت سازمان دهی به فضای کاری دانست.  قطعا وجود یک قفسه یا ویترین زیبا که درون آن محصولات  مرتبط با حرفه و یا مورد علاقه اشخاص جای گرفته  باشد، می تواند در مدت زمانی کوتاه، یک  بیوگرافی کلی از شخصیت و علایق فرد مورد  نظر به مشتریان ارائه دهد.

 شرکت فضاگویا علاوه بر تنوع طرح و رنگ ، مشاورانی با ذوق دارد که  همواره بهترین پیشنهاد ها را به شما میدهند 

 

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان فضا گویا با شماره89387 در تماس باشید.






نوشته شده در تاریخ 96/1/27 ساعت 5:2 ع توسط faza


فایل اداری 

فایل اداری یکی از تجهیزات مورد نیاز برای شرکت ها، ارگان ها و سازمان ها می باشد. با استفاده از فایل های  اداری می توان به راحتی اسناد، مدارک، اوراق و پرونده ها را نگهداری کرد. وجود انواع فایل اداری در شرکت  ها موجب نظم در کارها می شود. استفاده  از فایل اداری نه تنها موجب راحتی امور اداری می شود، بلکه زیبایی خاصی را نیز به  محیط شرکت می بخشد. به همین دلیل است که تولید کنندگان سعی می کنند تا در ساخت این فایلها از طرح های جدید و زیباتر استفاده کند. فایل های اداری اغلب به صورت کشویی طراحی می شوند. البته تعداد کشوهای آن به سفارش مشتریان بستگی دارد. طراحان و سازندگان با سابقه  فضا گویا، به منظور زیبایی بیشتر انواع فایل های اداری , فایل اداری فلزی و فایل بایگانی را معمولا  هم ارتفاع با میز در نظر می گیرند و  اغلب فایل های دو، سه و چهار کشویی طراحی می کنند که بسیار در زیبایی و نظم دفاتر موثر می باشد. علاوه بر  اینکه با توجه به کاربرد و میزان مصرف کشوها برای باز وبسته کردن کشوها از ریل های تمام باز شو و نیمه باز شو استفاده می کنند. 

 کانتر

 

یکی از وسایل مورد نیاز برای تمامی بانک ها و پست بانک ها، میز کانتر است. وجود میز کانتر در این مراکز، نه تنها برای قسمت پذیرش و ارتباط با ارباب رجوع ضرورت دارد، بلکه موجب زیباتر شدن فضای اداری نیز می شود. این نوع میز به صورت کشیده و مستطیل است. گاهی نیز آن را به صورت هلالی طراحی می کنند. نکته مهم در کانتر بانکی اینست که ارتفاع آن به گونه ای باشد که ارباب رجوع روی صندلی نشسته و با خیال آسوده کار های بانکی خود را به کارمند بانک منتقل نماید.

کانتر بانکی در دو ارتفاع 120 و 75 سانتیمتر طراحی شده اند که ارتفاع 120 تقریبا منسوخ گردیده است و کانتر به ارتفاع 75 به کانتر چهره به چهره (فیس تو فیس) معروف است  که برای بوجود آوردن ارتباط دوستانه بین ارباب  رجوع و کارمند بانک طراحی شده است. در این نوع کانتر ارباب رجوع روی صندلی نشسته و با خیا ل آسوده کار های بانکی خود را به کارمند بانک منتقل می کند در صورتیکه در کانتر ایستاده ارباب رجوع ایستاده کار خود را به مارمند بانک منتقل نماید. این امر باعث می شود کار ارباب رجوع سریعتر انجام شود ولی ارتباط دوستانه ای را که باید با بانک اش برقرارار کند برقرار نمی شود.

 

کانتر اطلاعاتی در لابی شرکت های بزرگ و یا در ساختمان های بزرگ قرار میگیرد و به ارتفاع 120 سانتیمتر برای ارباب رجوع و 75 برای کارمند اطلاعاتی می باشد و معمولا برای دو نفر پیش بینی می شود که باید جای صفحه مانیتور و همچنین کامپیوتر در این مجموعه پیش بینی شود.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ