سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 63176
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 97/6/5 ساعت 12:12 ع توسط faza


امروزه اداره ها برای استفاده بهینه از انرژی، فضا و زیبا سازی محیط از پارتیشن استفاده می کنند. پارتیشن اداری انواع گوناگونی مانند تک جداره، دو جداره، تمام شیشه ای و ام دی اف و نیمه ام دی اف دارد.با استفاده از پارتیشن می توان از یک محیط برای تقسم بندی استفاده نمود.

پارتیشن اداری

جهت زیبا سازی اداره و ایجاد محیطی مدرن و کلاسیک مدیران از پارتیشن های مختلف استفاده می کنند. پارتیشن های اداری علاوه بر زیبا سازی برای مدیریت فضا، استفاده حداکثری از نور محیط، افزایش تعامل بین همکاران یک مجموعه و همچنین علاوه بر ایجاد فضایی با دید باز حسی از حریم شخصی به وجود می آورد. پارتیشن های اداری اغلب علاوه بر اداره ها در شرکت های خصوصی، دولتی، مراکز آموزشی کاربرد دارد که برای هر محیطی یک نوع آن قابل استفاده است.

در محیط هایی که میزان نور کم است از پارتیشن شیشه ای و در محیط هایی که به فضای شخصی بیشتری نیاز است از پارتیشن ام دی اف و نیمه ام دی اف استفاده می شود.

پارتیشن اداری شیشه ای

زندگی امروزه سبب شده است که تایم زیادی را در محیط کار سپری کنند که کمبود نور خورشید در فضای کار سبب افسردگی، کسالت، خستگی می شود که برای رفع این مسئله پارتشین های شیشه ای با حداکثر نمودن نور، به شادابی و پویایی کارمند کمک شایانی می کند.

از مزیت های پارتیشن اداری از نوع شیشه ای می توان به کاهش مصرف انرژی، از بین بردن صداهای اضافی، تقسیم موقت فضا، ایجاد حریم شخصی و دید باز و افزایش تعامل همکاران با یکدیگر اشاره نمود.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری نیمه ام دی اف

این نوع پارتیشن قابل نصب و اجرا در کلیه اداره جات ها می باشد و در قسمت های پایینی خود در مقابل ضربه نسبت به دیگر پارتیشن ها مقام تر بوده است. از این پارتیشن برای جداسازی موقت و دائم استفاده می شود. مهم ترین ویژگی این پارتیشن قابلیت جابجایی و نصب تا سقف و عایق در برابر صدا می باشد.

از این پارتیشن در محیط هایی که از نور استاندارد برخوردار است استفاده می شود چرا که وجود ام دی اف تا حدی سبب کم شدن نور می شود و البته می توان از ام دی اف با رنگ های روشن برای دیده شدن بهتر فضای داخلی استفاده نمود. این پارتیشن در قسمت نیمه پائینی خود دارای ام دی اف بوده که از دو لایه شیشه 4 میل همراه با پرده و کرکره فلزی تشکیل شده است. یکی از ویژگی های پارتیشن اداری از نوع نیه ام دی اف وجود طرح و رنگ های متنوع و زیبا در ام دی اف می باشد.

پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن های تک جداره دارای تعدادی ستون می باشد که قرار گرفتن آن را بر روی زمین راحت تر می نماید به گونه ای بدون هیچ لغزشی حالت ایستاده داشته باشد. پارتیشن های اداری تک جداره از پروفیل های 4*4 که از یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز جهت افزایش استحکام پارتیشن استفاده شده است. مهم ترین مزیت پارتیشن اداری تک جداره سبک و جابجایی آسان آن می باشد بر روی پارتیشن اداری تک جداره امکان استفاده از قفل و یراق آلات بر روی درب وجود دارد.

انواع پارتیشن اداری تک جداره

1-پارتیشن تک جداره شش میل

به دیوار جداکننده با کلاف آلومینیوم هشت پری و پر کننده ام دی اف شش میل، دو رو با شیشه 4 میل ساده پارتیشن تک جداره شش میل گویند. پارتیشن تک جداره شش میل قابلیت باز و نصب و جابجایی و تغییر شکل دارد.

انواع پارتیشن اداری تک جداره

2-پارتیشن تک جداره از 16 MDF میلیمتری

در این مدل از پارتیشن تک جداره از 16 ام دی اف میلیمتری به کار گرفته شده است. بارز ترین ویژگی این پارتیشن ها قابلیت استفاده تا هر ارتفاعی است که این ویژگی سبب می شود که برای درب هایی با ارتفاع 200 سانتی متر مناسب باشد.

 

پارتیشن اداری دوجداره

در این نوع پارتیشن اداری برخلاف پارتیشن تک جداره از ستون چندان استفاده ای نمی شود چرا که بدنه ی پارتیشن به اندازه کافی مستحکم است که نیازی به ستون بر روی زمین ندارد. اغلب پارتیشن دو جداره در مقایسه با تک جداره زیبایی بیشتری دارد و این زیبایی به دلیل حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل ها است این زیبایی و عدم محدود در رنگ پارتیشن سبب شده است که بیشتر مشتریان آن را انتخاب نمایند. پارتیشن های دوجداره نسبت به تک جداره هزینه بیشتری دارد. اگر برای اتاق کنفرانس قرار باشد پارتیشنی انتخاب شود پارتیشن دوجداره اولین گزینه است.

پارتیشن اداری دوجداره

ویژگی پارتیشن اداری دوجداره

-پارتیشن اداری دوجداره دارای استحکام بیشتری بود و خود ایستا هستند.

-از این نوع پارتیشن می توان برای پرده کرکره ما بین شیشه ها استفاده نمود.

-پارتیشن دوجداره به سرعت نصب می شود.

-یکی از مهم تربن ویژگی های پارتیشن اداری دوجداره، قابلیت عبور کابل های شبکه و سیستم از تمام قسمت های پارتیشن می باشد.

-زمان استفاده از پارتیشن های دوجداره می توان آن را مطابق با معماری مضا مونتاژ و دمونتاژ نمود و برای این کار نیاز به تخصص زیادی نیست. 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ