سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 63215
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 97/6/5 ساعت 12:13 ع توسط faza


اگر تا به حال به ادارات دولتی گوناگون یا شرکت های خصوصی مراجعه کرده باشید، پارتیشن اداری را مشاهده کرده اید که قسمت های مختلف اداره را تشکیل می دهد و برای جدا کردن اتاق ها از پارتیشن ها شده است. این پارتیشن ها بخش مهمی از مراکز دولتی و شرکت های خصوصی را تشکیل می دهند و کاربرد فراوانی دارند. در ادامه با انواع پارتیشن های اداری و کاربردها و مزیت های استفاده از آن ها آشنا می شویم.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری یکی از انواع پارتیشن ها می باشد که بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می گیرد و بخش های مختلف را از یکدیگر جدا می کند. از کاربردهای این نوع از پارتیشن ها می توان به زمانی اشاره کرد که شرکت قصد دارد شخصی را به صورت موقت استخدام کند و اتاق اضافی برای این کارمند وجود ندارد. در این صورت به راحتی می توان با قرار دادن یک پارتیشن اداری در یکی از قسمت های اداره، یک اتاق کاملاً خصوصی برای این فرد تهیه کرد.

از دیگر کاربردهای پارتیشن اداری می توان به منظم تر شدن شرکت یا اداره اشاره کرد. حتماً در بسیاری از شرکت ها مشاهده کرده اید که پرونده ها و اسناد و وسایل موجود در شرکت به دلیل کمبود اتاق همگی در یک اتاق جمع آوری شده اند و جلوه نامنظمی را به شرکت داده اند. در این صورت می توان با تهیه پارتیشن اداری وسایل و مدارک موجود را به صورت منظمی دسته بندی کرد و در پارتیشن های جداگانه قرار داد. امروزه مشاهده می کنید که حتی در دانشگاه ها و برخی مدارس نیز از این پارتیشن ها استفاده می شود.

 پارتیشن اداری

پارتیشن اداری متحرک و ایستا

پارتیشن های اداری به صورت کلی به دو صورت تولید می شوند، پارتیشن های متحرک و پارتیشن های ایستا، هر کدام از این پارتیشن ها دارای معایب و مزایایی می باشند که به بررسی آن ها می پردازیم. پارتیشن های اداری متحرک این مزیت را دارند که بعد از نصب می توان به سادگی آن ها را به سادگی حرکت داد و به نقاط دلخواه از مکان مورد نظر برد. اما قیمت این پارتیشن ها بسیار گران تر می باشد و به همین دلیل بیشتر در شرکت های لوکس مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن اداری ایستا را نمی توان به سادگی حرکت داد و برای بردن آن به قسمتی دیگر باید متخصصان نصب این پارتیشن ها آن را جدا کرده و در قسمت دیگری نصب کنند.و به همین دلیل دارای قیمت مناسب تری نسبت به پارتیشن های اداری متحرک می باشند. از پارتیشن های اداری ایستا بیشتر زمانی استفاده می شود که بخواهید برای مدت طولانی یک اتاق به شرکت خود اضافه کنید.

پارتیشن اداری متحرک و ایستا

پارتیشن اداری شیشه ای

یکی از لوکس ترین پارتیشن های اداری، پارتیشن اداری شیشه ای می باشد که بیشتر در شرکت های لوکس و زیبا مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد دیگر این پارتیشن ها در فروشگاه ها می باشد. این پارتیشن ها از شیشه ساخته شده اند و اتاق هایی را ایجاد می کنند که داخل آن قابل مشاهده بوده و همین امر باعث زیبایی فوق العاده آن می شود. نصب پارتیشن اداری شیشه ای دارای سختی های فراوانی می باشد چرا که شیشه ها بسیار حساس هستند و برای نصب پارتیشن شیشه ای باید دقت فراوانی کرد که به آن ها آسیبی نرسد. ساخت این پارتیشن ها نیز دارای سختی های فراوانی می باشد به همین دلیل قیمت پارتیشن اداری شیشه ای بیشتر از سایر انواع پارتیشن های اداری می باشد.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری دوجداره

این نوع از پارتیشن ها نیز یکی دیگر از انواع پارتیشن های اداری می باشند که استفاده از آن ها بسیار به صرفه است، از آن جایی که ساخت این پارتیشن ها دقت کمتری را می طلبد، قیمت آن ها نیز بسیار مناسب تر از سایر پارتیشن های اداری می باشد. به همین دلیل فروش این پارتیشن ها بسیار زیاد بوده و افراد زیادی این پارتیشن ها را خریداری می کنند. یکی از مزیت های فوق العاده استفاده از پارتیشن اداری دوجداره، در این است که شما می توانید به سادگی کارهایی از قبیل جوشکاری و رنگ آمیزی را بر روی این پارتیشن ها انجام دهید بدون آن که کوچکترین صدمه ای را بر آن ها وارد کنید.

پارتیشن اداری دوجداره

نکاتی درباره خرید پارتیشن اداری

برای خرید پارتیشن اداری به صورت کلی دو روش وجود دارد: در روش اول شما می توانید به صورت اینترنتی به فروشگاه های اینترنتی که چند سالی است بازارهای ایران را تحت تأثیر خود قرار داده اند، مراجعه کنید و به صورت آنلاین پارتیشن اداری مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید. روش دوم برای خرید پارتیشن اداری مراجعه حضوری به فروشگاه هایی است که این محصول را به فروش می رسانند. شما می توانید با پرداخت حضوری هزینه پارتیشن اداری و تست کیفیت این پارتیشن ها به صورت حضوری، آن را خریداری کنید. نحوه محاسبه قیمت پارتیشن های اداری بر اساس جنس پارتیشن و مساحتی است که قصد دارید این پارتیشن را در آن جا نصب کنید، علاوه بر این یک هزینه نصب نیز در هنگام نصب پارتیشن از شما گرفته می شود که آن نیز به سختی محیطی که شما قصد نصب پارتیشن در آن را دارید، بستگی دارد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ