سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 63240
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 97/6/5 ساعت 12:14 ع توسط faza


سازماندهی و زیباسازی محیط های اداری از اهمیت بسیاری برخوردار است و همه مدیران تلاش می کنند تا با بهترین وسایل، نظم را در محیط اداره ایجاد کنند و از این طریق محیطی آرام برای همه افراد و کارمندان تشکیل دهند. یکی از بهترین راه ها استفاده از پارتیشن اداری است که به نوبه خود اهمیت بارزی در ایجاد فضای خصوصی و آرام در اداره دارد. بهتر است بدانید که از پارتیشن اداری برای جداسازی و تقسیم بندی فضاها استفاده می شود. امروزه انواع مختلفی از پارتیشن اداری وجود دارد که می توان بر حسب نیاز اداره آن را انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. پارتیشن اداری بهترین گزینه برای استفاده بهینه از کمترین فضا است.

پارتیشن اداری با کیفیت

پارتیشن اداری

همانطور که گفته شد از پارتیشن اداری برای جداسازی فضاهای اداری استفاده می شود. بدین صورت فضای کاری هر کارمند از بقیه کارمندان جدا می شود و همه افراد می توانند در یک محیطی عاری از هر گونه سر و صدا مشغول به کار شوند. با ایجاد فضایی آرام از طریق پارتیشن اداری می توان کارآیی کارمندان را چندین برابر کرد و محیطی دنج و راحت برای کار ایجاد کرد. البته این پارتیشن ها در زیباسازی و نظم محیط نیز اهمیت زیادی دارند و با یک تیر می توان چند نشان را زد.

پارتیشن اداری

مزیت های استفاده از پارتیشن اداری

بهتر است بدانید که استفاده از پارتیشن اداری مزیت های بسیار زیادی برای همه کارکنان یک شرکت یا اداره دارد. مزیت اصلی و عمده آن در این است که پارتیشن ها را می توان به راحتی جابه جا کرده و فضای دلخواهی را ایجاد کرد. مزیت دیگر پارتیشن اداری در این است که فضایی کمتر نسبت به دیوارها اشغال کرده و باعث استفاده بهینه  از فضا می شوند و با استفاده از آن در یک محیط کوچک چند کارمند می توانند هم زمان ولی مستقل از هم، کار کنند. البته مهم تر از همه این است که پارتیشن های اداری دارای قابلیت هایی مانند حفظ گرما و سرما در فصل سرد زمستان و فصل گرم تابستان هستند. به این صورت با پارتیشن بندی اداره جات با صرف هزینه ای کم می توان تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

مزیت های استفاده از پارتیشن اداری

 انواع مختلف پارتیشن اداری

بهتر است بدانید که پارتیشن های اداری دارای انواع مختلفی بوده که همگی دارای کارآیی های بسیار بالا و متنوعی هستند. در اینجا چند مورد را نام می بریم. این پارتیشن ها عبارتند از:

پارتیشن دو جداره. این پارتیشن ها عایق خوبی برای گرما و سرما هستند و از ترکیب چوب و شیشه ساخته شده اند. روکش آن ها از جنس ملامینه و فرمیکا است و دارای طرح های مختلف و رنگ های متنوعی می باشند.

پارتیشن ام دی اف. یکی از مدل هایی است که در بسیاری از اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن ام دی اف دوام بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد و به راحتی می توان آن ها را نصب کرد. این پارتیشن ها بسیار مدرن بوده و می توان آن ها را به سادگی جدا کرد. پارتیشن های ام دی اف زیبایی خاصی به محیط می بخشند.

پارتیشن آلمینیومی. این نوع پارتیشن ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و بسیار سبک هستند. حمل و نقل این نوع پارتیشن ها نیز بسیار آسان است.

پارتیشن شیشه ای. این نوع پارتیشن ها از جنس شیشه هستند و به راحتی فضا را از هم جدا می کنند.

 انواع مختلف پارتیشن اداری

کاربرد پارتیشن اداری

پارتیشن اداری کاربردهای زیادی دارد که جداسازی فضاها یکی از مهم ترین کاربردهای آن می باشد. از این طریق می توان در یک ساختمان کوچک برای هر یک از کارکنان، فضای مجزا و منحصر بفردی ایجاد کرد تا ضمن داشتن حریم شخصی، بتوانند در سکوت تمام کار خود را انجام دهند. این آرامش باعث افزایش کارآیی کارمندان خواهد شد. استفاده از این پارتیشن ها در زیباسازی محیط تأثیر بسزایی دارد و نظم خاصی به محیط می بخشد. پس بهتر است برای داشتن یک محیط امن و راحت از بهترین پارتیشن اداری استفاده کنیم تا به موفقیت و رضایت بیشتری از خرید و پارتیشن بندی خود دست یابیم.

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری بر حسب جنس، کیفیت و نوع آن فرق می کند. همانطور که گفته شد، پارتیشن اداری دارای انواع مختلفی مانند دو جداره، شیشه ای، ام دی اف و ... می باشد که هر کدام دارای کیفیت های مختلفی هستند و بالطبع قیمت های آن ها نیز بر حسب جنس و نوع آن ها، متفاوت است. اما نکته جالب در این است که قیمت پارتیشن اداری نسبت به دیوارهای غیر متحرک ساخته شده از گچ و سیمان ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود و قابلیت استفاده مجدد از آن ها نیز وجود دارد. چرا که به راحتی می توان آن ها را جدا کرده و به ساختمان های دیگر انتقال داد. البته امکان استفاده از پارتیشن اداری دست دوم نیز وجود دارد. در صورتی که بخواهید هزینه کمتری صرف کنید، می توانید از پارتیشن های دست دوم استفاده کنید.

شما نیز در صورتی که می خواهید از پارتیشن اداری استفاده کنید، می توانید مدل های مختلف را در طرح ها و رنگ های متنوع مشاهده کنید و بر حسب سلیقه و محیط کاری خود، بهترین طرح را انتخاب کنید. زیبایی محیط خود را به ما بسپارید تا ما نه تنها زیبایی بلکه محیطی آرامش بخش را برای شما ایجاد کنیم.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ