سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 63213
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 97/8/21 ساعت 11:39 ص توسط faza


انتخاب صندلی مدیریتی با قابلیت ها و ویژگی های زیادی در اولویت وسایل هر شرکت و کارگاهی می باشد. به منظور انتخاب صندلی مدیریتی باید توجه شود که از این صندلی در چه شرکت و به چه منظوری می خواهید استفاده کنید.

چرا در انتخاب صندلی مدیریتی باید دقت کرد؟

کارمندان یک شرکت یا اداره بیشترین ساعات روز خود را پشت صندلی می گذراند از این رو در انتخاب صندلی اداری باید دقت کافی به عمل آید زیرا استفاده از صندلی بی کیفیت در دراز مدت آسیب های جدی بر کمر و گردن فرد وارد می کند اگر صندلی مدیریتی با کیفیت و راحت باشد مسلماً کارکرد یک کارمند یا مدیر نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت علاوه بر تمامی این موارد انتخاب صندلی مدیریتی کمک شایانی به زیبایی محل کار می کند. با توجه به اینکه ممکن است هر روزه تعداد افرادی به محل کار شما بیایند پس در انتخاب صندلی مدیریتی علاوه بر راحتی کارمند باید به زیبای فضا نیز اهمیت داد.

صندلی مدیریتی

مهمترین ویژگی های صندلی مدیریتی خوب

با توجه به اهمیت انتخاب صندلی مدیریتی بهتر است توجه کنید که در هنگام خرید این محصول به موارد زیر توجه داشته باشید.

قابلیت تنظیم پشتی صندلی: با توجه به اینکه افراد در ساعت های زیادی به صورت متوالی می خواهند از این صندلی استفاده کنند بهتر است که به این قابلیت توجه داشته باشید زیرا تنظیم پشتی صندلی به شما این امکان را می دهد که ناراحتی های ناشی از نشستن طولانی مدت را برطرف کنید.
پایه قابل تنظیم: با توجه به اینکه هر فردی قد متفاوتی دارد بهتر است صندلی مدیریتی پایه قابل تنظیم داشته تا هر کسی بتواند بنا به احتیاج خود آن را تنظیم کند.
پشتی صندلی انحنای  s  شکل داشته باشد: این قابلیت موجب می شود گودی کمر در زمان تکیه دادن به صندلی حفظ شده و در نتیجه عوارض نشستن طولانی مدت بر روی صندلی کم می شود.
جنس نشیمن صندلی: نشیمن صندلی باید از جنس ابر باشد که نرمی آن موجب شود کارمند و استفاده کننده احساس راحتی کند.
از دیگر ویژگی های مهم در انتخاب صندلی مدیریتی می توان به دسته قابل تنظیم، پشتی ضد تعریق، داشتن فضای کافی برای ران ها و باسن اشاره کرد که تمامی این ویژگی ها را می توان در صندلی مدیریتی فضا گویا دید.

صندلی مدیریتی

ظاهر صندلی مدیریتی

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب صندلی مدیریتی ظاهر و شکل این محصول می باشد زیرا در حال حاضر تنوع صندلی مدیریتی بسیار زیاد بوده که هر فرد می‌تواند بنا به سلیقه خود، نوعی از آن را انتخاب کند. با توجه به اینکه صندلی مدیریتی، تاثیر بسزایی در فضای شرکت و اداره شما دارد، بهتر است تمام توجه خود را در هنگام انتخاب صندلی مدیریتی به کار ببندید. به عنوان مثال اگر شما به دنبال نشان دادن ابهت شرکت به رقبای خود هستید بهتر است که از صندلی مدیریتی کلاسیک استفاده کرده و اگر دوست دار سادگی می باشید انتخاب صندلی مدیریتی مدرن می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

صندلی مدیریتی

صندلی مدیریتی فضا گویا

یکی از شرکتهای موفق در زمینه ساخت مبلمان اداری و صندلی مدیریتی شرکت فضا گویا می باشد، که متخصصین این شرکت سعی کردند از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود استفاده کنند. از آنجایی که انتخاب صندلی مدیریتی، بسیار حائز اهمیت است پس بهتر است در هنگام خرید این محصول به برند آن توجه شود، زیرا در حال حاضر شرکت‌های زیادی انواع بسیاری از صندلی های مدیریتی را تولید کرده و به بازار فروش ارائه می دهند. اگر شما هم دوست دارید که یک صندلی مدیریتی خوب را انتخاب کنید در صورتی که علاوه بر راحتی کارمندان، فضا را نیز زیبا کند بهتر است به ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم توجه کنید. اگر صندلی مدیریتی شرکت فضا گویا را با دیگر برندها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که کیفیت این محصول به چه گونه ای می باشد.

فروش اینترنتی صندلی مدیریتی

با توجه به اینکه انتخاب صندلی مدیریتی دارای اهمیت بالایی است در حال حاضر انواع مختلفی از این محصول در فروشگاه های مجازی و بازار سنتی موجود می باشد که هر فرد می‌تواند بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کند. یکی از روشهای نوین انتخاب صندلی مدیریتی و خرید آن استفاده از سایت های آنلاین، می باشد که مشتری می‌تواند از طریق این فروشگاه های مجازی محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کند. توجه داشته باشید که یکی از شرکت ها و برندهای معروف در زمینه تولید مبلمان اداری و صندلی مدیریتی شرکت فضا گویا می باشد که در حال حاضر محصولات خود را به صورت اینترنتی در سراسر جهان عرضه کرده است. همانطور که می دانید یکی از مهمترین دلایل تفاوت قیمت محصولات کیفیت آن است، به عنوان مثال صندلی مدیریتی که کیفیت بالاتری داشته به طور حتم قیمت بالاتری نیز دارد؛ از اینرو دقت داشته باشید که در انتخاب صندلی مدیریتی کیفیت را فدای قیمت نکنید. البته یکی از راه های خرید صندلی مدیریتی با قیمت مناسب تهیه آن از طریق سایت های اینترنتی می باشد که در این سایت ها به دلیل حذف واسطه ها علاوه بر اینکه کیفیت محصول بالا رفته قیمت آن به طور چشمگیری کاهش دارد.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ