سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 63463
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 96/3/6 ساعت 4:46 ع توسط faza


زمانی که شما وارد محل کارتان می شوید اینکه در آنجا احساس آرامش و امنیت کنید طوریکه در منزل خود هستید از اهمیت ویژه ای برخوردار است پیشنهاد مبلمان اداری فضا گویا برای رسیدن به این آرامش فنک شویی اداری است، فنگ شویی،کلید آسایش محل کار شماست.

فنگ شویی ( با تلفظ فنگ شواِی)، نحوه ی چیدن اشیاءبه منظور جذب انرژی مثبت بیشتر در چین باستان است و بر اساس این عقیده است که هرچیزی در محیط پیرامون شخص بر زندگی داخلی وی تأثیر می گذارد. متخصصین این امر بر این باورند که نحوه ی قرار دادن و چیدمان اشیاء در یک اتاق، ساختمان و یا هر فضای دیگری بر جریان انرژی چی ( انرژی ضروری یا نیروی حیات) در فضا تأثیر می گذارد. اگر انرژی چی بهتری در فضا جریان پیدا کند، هر کسی که در آن فضا قرار بگیرد، انرژی مثبت دریافت خواهد کرد. 

یکی از اصول اساسی برای یک متخصص فنگ شویی، نقشه ی باگوآ می باشد. نقشه ی باگوآ، نقشه ی نه قسمتی برای فضاهای مختلف (خانه، میز کار، شرکت و هر آنچه که دارید) و چگونگی ارتباط هر کدام از این قسمت ها به بخش های مختلف زندگی می باشد.

 

شرکت مبلمان اداری فضا گویا در مقاله موفقیت بیشتردر محیط کار با فنک شویی به طور کامل درباره تاثیر فنک شویی توضیح داده است








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ