سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 63268
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 95/7/19 ساعت 5:3 ع توسط faza



طراحی داخلی شرکت بین المللی A+I در نیویورک


این دفتر اداری مربوط به یکی از شرکت های پیشرو چاپ و نشریات در جهان است که به منظور بیزینس در نیویورک طراحی شده است. در واقع سه طبقه ی فوقانی از یک ساختمان 12 طبقه به این شرکت اختصاص داده شده و طی 3 ماه طراحی، محیط ایده آلی و راحتی برای کارکنان فراهم شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، کف محیط بتنی بوده و همنشینی این متریال سرد در کنار متریال گرمی چون چوب روی دیوار ها و پلکان، نوعی تعادل بصری ایجاد کرده و همچنین ظرافت خاصی را به تصویر می کشد. در اتاق های ملاقات نیز از پس زمینه رنگ سفید در فضا استفاده شده، چرا که در ذهنیت کاربران اثرات مثبتی خواهد داشت.


طراحی داخلی دفتر اداری به راحتی منزل


امروزه طراحی دفاتر کاری نسبت به گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده اند و شرکت های بزرگتر پی برده اند که دفتر کار زیبا و البته راحت می تواند بر کارایی پرسنل بیافزاید. این دفتر اداری واقع در توکیو، به گونه ای طراحی شده که فضایی به راحتی یک خانه را برای پرسنل فرآهم نموده است. در این میان می توان به سبک طراحی آن اشاره نمود که از سبک ژاپنی پیروی کرده است و همچنین با تلفیق الگوهای بومی و فناوری های پیشرفته و نوین در طراحی همراه است. نتیجه ی این طراحی منحصر به فرد، فضای کاری دوستانه و اجتماعی است که دارای فضاهای خصوصی و عمومی متعددی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت میز مدیریتی و میز اداری مدرن به وبسایت شرکت فضاگویا مراجعه کنید








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ