سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 63452
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 95/10/12 ساعت 4:57 ع توسط faza


از چندین مدیر موفق در مورد چگونگی افزایش بهره وری و راندمان کارکنان پرسیده شد و آنها در جواب بیان داشتند که برای رسیدن به این هدف باید با یک طراح داخلی مشورت کنید. از نظر روانشناسی نیز به اثبات رسیده که دکوراسیون و طراحی داخلی یکی از عوامل مهم و حیاتی در بهبود عملکرد افراد است. ایده های مختلفی برای زیبا تر کردن محیط اداره وجود دارد. به عنوان مثال در شرکت گوگل به منظور صرفه جویی در مصرف برق آسانسورها و کاهش استهلاک آنها و نیز برای اینکه سرگرمی بیشتری برای کارکنان ایجاد شود، اقدام به ساخت سرسره هایی از طبقات فوقانی به سمت طبقات پایین صورت گرفته است.


چند ایده جذاب برای دکوراسیون داخلی دفتر کار


همچنین در شرکت مایکرو سافت، به منظور راحتی کارکنان و نیز ایجاد فضای صمیمی تر در برخی قسمتهای شرکت، تمامی مبلمان و تجهیزات اداری را جمع آوری کرده به جای آن از صندلی های راحتی رنگارنگ به همراه میز های پایه کوتاه استفاده نموده اند.

شرکتInfosys ، یکی از ابر شرکت های تجاری هندوستان، منطقه ای برای سرگرمی و بازی کارکنان در نظر گرفته است. کارکنان و خانواده هایشان می توانند در انجا بولینگ بازی کرده و تفریح کنند.

به صورت کلی استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون ادارات موجب شادابی بیشتر محیط می شود. گیاهان به دلیل رنگ سبز شان آرام بخش هستند. از نظر روانشناسی اثبات شده که رنگ سبز باعث آرامش افراد می شود و قدرت تصمیم گیری آنها را بالا می برد. همچنین این گمان که موجودی زنده در کنار شما حضور دارد و روزانه تغییراتی در آن حاصل می شود (در این مورد گل می دهد یا برگ های تازه می رویاند، یا حتی پژمرده می شود) برای بسیاری از افراد خوش آیند است.

همانند مثال هایی که در بالا ذکر شدند، هدف کلی دکوراسیون ایجاد محیطی راحت برای کارمندان و مراجعه کنندگان است. به عنوان مثالی دیگر شرکت فیسبوک، این امکان را برای کارکنان خود به وجود آورده که حین اوقات استراحت بتوانند به بازی های کامپیوتری بپردازند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلمان اداری , میزمدیریتی و میز اداری به وبسایت زیر  مراجعه کنید

www.fazagooya.com








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ