سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 63245
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 96/7/16 ساعت 2:47 ع توسط faza


یکی از مهم‌ترین مسائل در زمان خرید هر چیزی قیمت آن است. اما برای خیلی از ما این سؤال پیش می‌آید که قیمت‌ها بر چه اساسی محاسبه می‌شوند؟ گاهی قیمت‌ها ما را شوکه می‌کنند، اما به طور قطع در پشت قیمت اعلام شده چیزهایی وجود دارد که خریداران از آنها بی خبر هستند. به خصوص اگر ما پیش از این، از آن کالا یا محصول خریدی انجام نداده باشیم و اولین بار باشد که اقدام به خرید آن می‌کنیم. مبلمان اداری از این دست کالاها محسوب می‌شوند.

 

البته ممکن است وقتی قیمت‌های متفاوت را می‌شنوید از تفاوت بسیار آنها با هم متعجب شوید. عناصری مانند پارتیشن‌های اداری که جزء مبلمان اداری محسوب می‌شوند و برای تقسیم فضای کار بهترین گزینه هستند، جزء این کالاها هستند. البته سال‌ها از اینکه پارتیشن‌ها تنها به عنوان جدا کننده‌ها به کار می‌رفتند گذشته است و امروزه کارایی بیشتری نیز دارند. مزیتی که پارتیشن اداری نسبت به سایر جداکننده‌ها دارد این است که علاوه بر داشتن قابلیت جا به جایی می‌توان نور فضا را نیز با آنها تنظیم کرد. اما قیمت پارتیشن‌ها بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ چگونه است که برخی از پارتیشن‌های اداری قیمت بالاتری نسبت به دیگر پارتیشن‌ها دارند؟ 


ملاک‌های تعیین قیمت پارتیشن‌ اداری 

پارتیشن‌های اداری به دو دسته تقسیم می‌شوند

پارتیشن‌های دوجداره و پارتیشن‌های تک جداره. اما به طور جزئی‌تر نیز قابل تقسیم بندی هستند که به جنس فریم دور آنها مربوط می‌شود. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت پارتیشن‌ها جنس آنها است که می‌تواند از آلومینیوم، چوب، نئوپان، شیشه، ام دی اف، چرم و ترکیبی از دو جنس باشد. گاهی انتخاب یک جنس قیمت پارتیشن را دو برابر می‌کند.

قیمت پارتیشن اداری

همان طور که گفتیم هدف ما از پارتیشن بندی بسیار در قیمت آن تأثیر گذار است. اگر منظور آکوستیک کردن محیط از سر و صدا و صرفه جویی در مصرف انرژی‌های گرمایشی و سرمایشی باشد، پارتیشن‌های دوجداره انتخاب مناسب‌تری هستند که البته قیمت بالاتری از پارتیشن‌های تک جداره دارند. البته با توجه به کارایی بالایی که این پارتیشن‌ها دارند خرید آنها به صرفه خواهد بود.

ارتفاع پارتیشن‌ها نیز از اهمیت برخوردار است و با توجه به این که پارتیشن‌های بلند تا سقف، مواد اولیه‌ بیشتری در آنها به کار می‌رود در قیمت گذاری بی تأثیر نیست. همچنین تعداد پانل‌های پارتیشن‌ها نیز مهم هستند که خود عامل مهمی در تعیین قیمتند. اگر برای تنظیم نور محیط از پرده در پارتیشن‌های دوجداره استفاده شود، قیمت پرده نیز جداگانه به قیمت پارتیشن اداری اضافه خواهد شد.

برخی مدل‌های پارتیشن‌ها ساده هستند و بی دردسر نیز تولید می‌شوند، اما برخی محیط‌ها به طراحی‌های پیچیده نیاز دارند که موجب افزایش قیمت پروسه تولید می‌شود. از عوامل مهم دیگر که در قیمت مؤثر است خدمات پس از فروش و گارانتی است که باید پرداخت شود.

یکی دیگر از عواملی که باید در زمان خرید پارتیشن مد نظر داشته باشید، برندی است که از آن خرید می‌کنید. بر همه ما آشکار است که یک شرکت که توانسته است با تلاش خود را به یک برند تبدیل کند به طور قطع هزینه برند شدن خود را نیز دریافت می‌کند. انتظار برابر بودن قیمت یک شرکت برند با یک شرکت معمولی کاملاً بیجا است.

 

شرکت مبلمان اداری فضاگویا با داشتن سابقه درخشان در طراحی و ساخت مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی و همچنین انواع و اقسام پارتیشن‌های اداری با توجه به فضا و کاربردهای آنها، بهترین پیشنهاد را به شما ارائه خواهد کرد. تولیدات این شرکت همه با کیفیتی عالی هستند و البته در زمان پرداخت هزینه قیمت برند را نیز باید در نظر داشته باشید. این تولیدات همگی خدمات پس از فروش دارند و بعد از اتمام کار نیز خواهید توانست مشکلات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ