سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 63246
کل یادداشتها ها : 87

نوشته شده در تاریخ 96/8/17 ساعت 10:19 ص توسط faza


مبلمان اداری از مهم‌ترین بخش‌های یک فضا و محیط اداری است. مبلمان اداری ، بیشتر عناصر یک محیط کاری مانند میزهای اداری، صندلی‌ها، دکوراسیون داخلی، مبلمان، میز و صندلی مدیریت، کانتر و حتی پارتیشن‌های اداری را شامل می‌شود.

هر کدام از این عناصر می‌توانند نقشی تعیین‌ کننده در ظاهر محیط شما داشته باشند، به شرط اینکه درست و حساب شده انتخاب شوند. در گذشته، افرادی که کسب و کاری برای خود راه می‌انداختند، برای طراحی و چیدمان محیط خود از هر وسیله‌ای که داشتند استفاده می‌کردند و با گذاشتن میز و صندلی‌هایی که از قبل داشتند و یا تهیه لوازم دست دوم این کار را انجام می‌دادند و کارمندان در همان محیط کار می‌کردند.

اما امروزه صاحبان کسب و کار می‌دانند که چیدمان و انتخاب درست مبلمان اداری چقدر در محیط کاری آنها تأثیرگذار هستند و در بالا بردن کارایی کارکنان مؤثرند. امروزه نقش تعیین‌ کننده مبلمان اداری و طراحی دکوراسیون اداری بر همگان مشخص است.

شاید یکی از دلایلی که در گذشته افراد برای تهیه لوازم و مبلمان اداری وسواس به خرج نمی‌دادند، هزینه بود که البته بسیار مهم است. هزینه ممکن است یکی از عوامل بازدارنده برای ایجاد تغییر و تحولات باشد. اما اینکه قیمت مبلمان اداری بر چه اساس تعیین می‌شود، شاید یکی از سؤال‌های شما هم باشد که در ادامه چند عامل تعیین کننده قیمت مبلمان اداری برای شما آورده شده است.

 

قیمت مبلمان اداری بر چه اساسی تعیین می‌شود؟ 

اساس تعیین قیمت مبلمان اداری

نخستین عامل تأثیرگذار در تعیین قیمت مبلمان اداری این است که از چه جنس و ماده اولیه‌ای در ساخت آن استفاده شود. مبلمان اداری از جنس چوب، ام دی اف و نئوپان و یا هر چیز دیگری باشد بسیار با هم متفاوت هستند. همچنین، قیمت ابزار و یراق‌ها نیز با هم متفاوت هستند و از کیفیت‌های مختلفی برخوردارند که در قیمت نهایی مبلمان اداری مؤثرند.

نوع طراحی یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار است و اگر شما یک طرح خاص و ویژه که اجرای آن شاید خیلی کار آسانی نباشد برای خود انتخاب کنید، باید بهای خاص بودن را نیز بپردازید.

یکی از عوامل تعیین کننده قیمت هر چیز از جمله مبلمان اداری برند آن است. وقتی شما از یک برند معروف کالا و محصولی را خریداری می‌کنید و یا خدماتی به شما ارائه می‌دهند، علاوه بر پول طرح و جنس باید پول آن برند را نیز پرداخت کنید که قطعاً این اعتبار به سادگی به دست نیامده است و حاصل‌ سال‌ها تلاش و فعالیت در آن زمینه است.

عامل مهم دیگر در زمان خرید مبلمان اداری خدمات پس از فروش و گارانتی است که در خریدار و مشتری احساس امنیت به وجود می‌آورد و یکی از عواملی است که خیلی از مشتریان را ترغیب به خرید می‌کند.

اینکه در طرح انتخابی شما چقدر از مواد اولیه استفاده می‌شود و مثلاً با چند تخته ام دی اف مبلمان دلخواه شما درست خواهد شد، قطعاً در قیمت مبلمان اداری تأثیرگذار خواهد بود

 

البته اگر برای خرید مبلمان اداری و تغییر دکوراسیون محل خود اقدامی کرده‌اید، بهتر است از چند جا قیمت بگیرید و بعد دست به کار شوید. البته در زمان گرفتن قیمت از جاهای مختلف در نظر داشته باشید همان طور که گفتیم شرکت‌های معروف و صاحب برند قیمت بیشتری را به شما پیشنهاد خواهند داد، اما در نهایت کاری که تحویل می‌گیرید بدون نقص خواهد بود و شما پول اطمینان خاطر خود را نیز پرداخت می‌کنید.

 

شرکت مبلمان اداری فضاگویا سال‌ها است که در زمینه دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری فعالیت دارد و در این عرصه صاحب نام است و در زمان سفارش محصول از این شرکت نیز با پرداخت هزینه برند دیگر نگران هیچ چیز نخواهید بود و در آخر کاری که به شما تحویل داده می‌شود از استانداردهای روز دنیا برخوردار خواهد بود.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ