سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فضاگویا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

میز مدیریت
میز مدیریت مدرن فضاگویا
www.fazagooya.com

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 63249
کل یادداشتها ها : 87

1 2 >
نوشته شده در تاریخ 95/10/27 ساعت 12:7 ع توسط faza


دفاتر و اتاقک‏های کار می‏توانند خسته‏ کننده باشند و اگر قرار است شما تمام روز سرکار باشید باید از محیط لذت ببرید. زیرا به شما کمک می‏کند که دفترتان را تزئین کنید. البته اگر می‏خواهید سرکار شاد باشید می‏توانید محل کارتان را طبق سلیقه ‏تان بچینید. و از مبلمان اداری راحت و شیک استفاده کنید.

 

فضای کاری ممکن است دارای کارمندهای زیادی با وظایف مختلف و متفاوتی باشد.پس نیاز است برای هر کدام فضایی خصوصی و یا حداقل نیمه خصوصی در نظر گرفت تا در کمال آرامش بتوانند به کارهای خود برسند.برای اینکه کارمندان مزاحم یکدیگر نباشند و در کارها خلل ایجاد نشود  بهتر است از دکور و مبلمان اداری راحت استفاده کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلمان اداری , قیمت مبلمان اداری  به سایت زیر مراجعه کنید.

www.fazagooya.com



  



نوشته شده در تاریخ 95/10/26 ساعت 12:3 ع توسط faza


با توجه به گسترده شدن فعالیت داخلی شرکت ها، گاهی کمبود فضا به یک مشکل اساسی تبدیل می شود. همچنین برای ساختمانهایی که استیجاری هستند، امکان تقسیم فضا تنها از یک راه ممکن است و آن قرار دادن پارتیشن های اداری و تقسیم فضا می باشد. در این صورت می توان با ایجاد دیوارهای موقتی، فضاها را جدا کرده و هر یک از قسمت های ساختمان را برای یک فعالیت در نظر گرفت. برای مثال زمانی که ساختمان تنها در یک اتاق یا سالن بزرگ خلاصه می شود، در حالی که به اتاق های متعددی نیاز داریم، می توان با استفاده از پارتیشن اداری به راحتی این کار را انجام داد.

کاربرد پارتیشن های اداری 

کاربرد اصلی پارتیشن های اداری جدا کردن فضاهای مختلف از یکدیگر است. در این صورت می توان براحتی و در کمترین زمان ممکن ساختمان را باب میل خود تقسیم بندی نمود. داشتن اتاق مجزا برای هر یک از کارکنان می تواند به بالا بردن راندمان کاری شرکت کمک کند. با ایجاد اتاقهای مجزا، کارکنان نسبت به محیط کاری خود احساس مسئولیت پیدا کرده و برای مرتب کردن آن، دسته بندی اسناد و مدارک و ... تلاش بیشتری می کنند. از سوی دیگر با تفکیک اتاقها از یکدیگر، کارکنان با آرامش بیشتری مسئولیت های خود را بر عهده می گیرند و اتمام کار نیز مطابق با اهداف شرکت خواهد بود. با استفاده از پارتیشن های اداری می توان  ساختمان اداری را به صورت شناور و دلخواه خود تقسیم بندی کرد. 

 

با توجه به نیاز خود در دفاتر و شرکتها می توانید پارتیشن اداری  ، میز اداری و مبلمان اداری مطلوب خود را سفارش دهید.

 

http://www.fazagooya.com







نوشته شده در تاریخ 95/10/15 ساعت 3:54 ع توسط faza


در طراحی دفتر رعایت اصل تکریم و مهمان نوازی بسیار بیشتر از قرار دادن فنجانی قهوه برای مشتری است. اینکه صندلی مخصوصی برای وی در اتاق انتظار قرار گیرد یا بروشورهایی از فعالیت های شرکت در دسترس او باشد نیز به عنوان مهمان نوازی به حساب می آیند.طراحی دفاتر خصوصی و اتاق های عقد قرارداد باید به گونه ای باشد که مشتری با قرار گرفتن در آن مکان ها حس آسودگی در مورد سفارش خود داشته باشد. استفاده از میزاداری شیک به همراه صندلی های راحت این حس آسودگی را فراهم می آورد. میز کنفرانس نیز برای برقراری جلسات کاری بین اعضای هیئت مدیره و یا مشتری و شرکت بسیار مهم می باشند. استفاده از میزهای مرغوب و با امکانات زیاد مثل مکان قرار دادن USB یا میکروفون می تواند به پیش برد جلسات کمک کند.

به منظور راحتی کارکنان نیز بهتر است اتاق هایی مخصوص استراحت برایشان در نظر گرفته شود تا به دور از فضای کار قادر باشند کمی به استراحت بپردازند یا چیزی بخورند و بنوشند. بهتر است در اتاق استراحت مبلمان اداری راحت تری قرار گیرد. همچنین می توان پنجره ای به بیرون در نظر گرفت تا کارمند چشم اندازی به بیرون نیز داشته باشد. طراحی اتاق استراحت های مناسب باعث می شود کارمند فشارهای ناشی از کار را از خود دور کند و راندمان عملکرد او در طول روز پایین نیاید.

اگر به دنبال یه دفتر کار خاص و منحصر به فرد هستید که علاوه بر اینکه تمام استانداردهای طراحی در آن لحاظ شده باشد، زیبایی چشمگیری نیز به همراه داشته باشد، با کارشناسان با تجربه فضاگویا تماس بگیرید و از قیمت مبلمان اداری و قیمت میز اداری مطلع شوید، همچنین از نمونه کارهای این مجموعه دیدن  نمایید.

www.fazagooya.com






نوشته شده در تاریخ 95/10/15 ساعت 3:52 ع توسط faza


پارتیشن های اداری  برای تقسیم فضای اداری یا دفتر استفاده می شوند. پارتیشن های اداری می توانند دارای درب یا بدون درب باشند. معمولا برای دسته بندی فضاهای کوچک و شخصی سازی محیط برای هر کارمند از پارتیشن استفاده می شود. به صورت کلی پارتیشن ها هم می توانند شفاف و هم مات طراحی شوند. این پارتیشن ها مانع از عبور صوت می شوند از این رو به آنها آکوستیک می گویند.

در جولای سال 2003 قانونی در صنعت ساختمان سازی تصویب شد که میزان صوت عبوری از هر دیوار 40 دسی بل باشد. از این رو باید در ساخت دیوار، کف و سقف از موادی استفاده می شد که قابلیت جلوگیری از صدا را داشته باشند. اینکار در خانه ها عملی بود اما در ادارات به دلیل هزینه بالای جابجایی و تخریب دیوار ها شدنی نبود. از این رو برای کاهش صدا و نیز برای اینکه بتوان دیوار ها را به سادگی و با هزینه کمتر جابجا کرد، از پارتیشن های ضد صدا (آکوستیک)استفاده شد. نصب این دسته از پارتیشن های اداری  نیز بسیار راحت است و تنها چند ساعت زمان می برد.

تمامی صفحات آکوستیک از فومی با ضخامت 24 میلی متر ساخته شده اند تا جاذب نویز باشند. طراحی آنها به صورت کاملا مختلف صورت می گیرد تا محدودیتی در استفاده از آنها به وجود نیاید. بهترین صفحات آکوستیک در آلمان ساخته می شوند و صفحات آکوستیک آلمانی کاملا با کیفیت و دقیق هستند و بیشترین کیفیت را دارا می باشند.

امروزه برای زیبایی بیشتر از ترکیبی از ام دی اف و شیشه و یا فوم و شیشه، برای ایجاد پارتیشن های اداری آکوستیک استفاده می شود، زیرا استفاده از این مواد هزینه ساخت را پایین می آورد و از طرفی دیگر تنوع و سازگاری بیشتری در محیط اداره ایجاد می کند.

طراحی های تازه ای از پارتیشن ها آکوستیک ارائه شده اند که به صورت پنل های بلند نمی باشند و بیشتر در ساخت میز کامپیوتر استفاده می شوند. این پنل ها به دلیل اینکه جاذب نویز هستند کارایی مشابهی دارند و مزیتشان نسبت به پنل های قدی، عبور راحت تر نور است بدون اینکه فضای داخل اتاقک تاریک شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره به وب سایت زیر مراجعه فرمایید

www.fazagooya.com







نوشته شده در تاریخ 95/10/12 ساعت 4:57 ع توسط faza


از چندین مدیر موفق در مورد چگونگی افزایش بهره وری و راندمان کارکنان پرسیده شد و آنها در جواب بیان داشتند که برای رسیدن به این هدف باید با یک طراح داخلی مشورت کنید. از نظر روانشناسی نیز به اثبات رسیده که دکوراسیون و طراحی داخلی یکی از عوامل مهم و حیاتی در بهبود عملکرد افراد است. ایده های مختلفی برای زیبا تر کردن محیط اداره وجود دارد. به عنوان مثال در شرکت گوگل به منظور صرفه جویی در مصرف برق آسانسورها و کاهش استهلاک آنها و نیز برای اینکه سرگرمی بیشتری برای کارکنان ایجاد شود، اقدام به ساخت سرسره هایی از طبقات فوقانی به سمت طبقات پایین صورت گرفته است.


چند ایده جذاب برای دکوراسیون داخلی دفتر کار


همچنین در شرکت مایکرو سافت، به منظور راحتی کارکنان و نیز ایجاد فضای صمیمی تر در برخی قسمتهای شرکت، تمامی مبلمان و تجهیزات اداری را جمع آوری کرده به جای آن از صندلی های راحتی رنگارنگ به همراه میز های پایه کوتاه استفاده نموده اند.

شرکتInfosys ، یکی از ابر شرکت های تجاری هندوستان، منطقه ای برای سرگرمی و بازی کارکنان در نظر گرفته است. کارکنان و خانواده هایشان می توانند در انجا بولینگ بازی کرده و تفریح کنند.

به صورت کلی استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون ادارات موجب شادابی بیشتر محیط می شود. گیاهان به دلیل رنگ سبز شان آرام بخش هستند. از نظر روانشناسی اثبات شده که رنگ سبز باعث آرامش افراد می شود و قدرت تصمیم گیری آنها را بالا می برد. همچنین این گمان که موجودی زنده در کنار شما حضور دارد و روزانه تغییراتی در آن حاصل می شود (در این مورد گل می دهد یا برگ های تازه می رویاند، یا حتی پژمرده می شود) برای بسیاری از افراد خوش آیند است.

همانند مثال هایی که در بالا ذکر شدند، هدف کلی دکوراسیون ایجاد محیطی راحت برای کارمندان و مراجعه کنندگان است. به عنوان مثالی دیگر شرکت فیسبوک، این امکان را برای کارکنان خود به وجود آورده که حین اوقات استراحت بتوانند به بازی های کامپیوتری بپردازند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلمان اداری , میزمدیریتی و میز اداری به وبسایت زیر  مراجعه کنید

www.fazagooya.com



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ